Hoffmann Group : nieuwe GARANT-campagne  

Hoffmann Group : nieuwe GARANT-campagne

Hoffmann Group : nieuwe GARANT-campagne Hoffmann Group presenteert nieuwe GARANT-campagne Op 1 juni start wereldwijd de nieuwe merk-communicatie voor Hoffmann Group’s premium-merk GARANT. De nieuwe campagne verhoogt de bekendheid van GARANT en moet de waarneming in de markt aanzienlijk verhogen. De nieuwe campagne, die de merkwaarden van GARANT concurrentie-onderscheidend en indruwekkend tot uiting brengt, maakt gebruik van sterke emotionele beelden en visualiseert de merkeigenschappen als de excellente producten en uitmuntende prestaties. Het idee Het merk GARANT staat voor continuïteit, perfectie en vooruitgang. Om deze waarden in een internationaal functionerend kerngedachte om te zetten was een uitdaging. In het concept wordt de product- en communicatiewereld sterk met elkaar verbonden om zodoende het complete productgamma te kunnen communiceren. De parallellen van de producteigenschappen met adembenemende natuurlijke motieven resulteren in spannende, opvallende en ...

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Metallerie 

Metallerie maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.