naar top
Menu
Logo Print

Hoffmann Group : nieuwe GARANT-campagne

Hoffmann Group presenteert nieuwe GARANT-campagne
magazine

Op 1 juni start wereldwijd de nieuwe merk-communicatie voor Hoffmann Group’s premium-merk GARANT. De nieuwe campagne verhoogt de bekendheid van GARANT en moet de waarneming in de markt aanzienlijk verhogen. De nieuwe campagne, die de merkwaarden van GARANT concurrentie-onderscheidend en indruwekkend tot uiting brengt, maakt gebruik van sterke emotionele beelden en visualiseert de merkeigenschappen als de excellente producten en uitmuntende prestaties.

Het idee
Het merk GARANT staat voor continuïteit, perfectie en vooruitgang. Om deze waarden in een internationaal functionerend kerngedachte om te zetten was een uitdaging. In het concept wordt de product- en communicatiewereld sterk met elkaar verbonden om zodoende het complete productgamma te kunnen communiceren. De parallellen van de producteigenschappen met adembenemende natuurlijke motieven resulteren in spannende, opvallende en onderscheidende ontwerpen.

Het resultaat
De unieke kenmerken van de verschillende productcategorieën van het merk GARANT worden telkens met een natuur-thema gecodeerd. Een elegante combinatie schept de tweedelige kopregel, die erg gevat is en vanzelfsprekend parallellen trekt. De producten worden duidelijk op de staalblauwe merkkleur weergegeven. In het onderste gedeelte bevindt zich de totale productrange op de eveneens nieuwe overkoepelende module, die specifiek terugleidt naar het logo van GARANT.

Behalve de print-motieven vormt het middelpunt van de merk-communicatie de nieuwe image-video. En… actie! Bekijk hier de spectaculaire campagnevideo.

HOFFMANN QUALITY TOOLS

HOFFMANN QUALITY TOOLS

PLATINASTRAAT 110
7554 HB HENGELO
+31742558181
+31742432734