- 07 juni 2017
Hoffmann Group : nieuwe GARANT-campagne
Hoffmann Group : nieuwe GARANT-campagne Hoffmann Group presenteert nieuwe GARANT-campagne Op 1 juni start wereldwijd de nieuwe merk-communicatie voor Hoffmann Group’s premium-merk GARANT. De nieuwe campagne verhoogt de bekendheid van GARANT en moet de waarneming in de markt aanzienlijk verhogen. De nieuwe campagne, die de merkwaarden van GARANT concurrentie-onderscheidend en indruwekkend tot uiting brengt, maakt gebruik van sterke emotionele beelden en visualiseert de merkeigenschappen als de excellente producten en uitmuntende prestaties. Het idee Het merk GARANT staat voor continuïteit, perfectie en vooruitgang. Om deze waarden in een internationaal functionerend kerngedachte om te zetten was een uitdaging. In het concept wordt de product- en communicatiewereld sterk met elkaar verbonden om zodoende het complete productgamma te kunnen communiceren. De parallellen van de producteigenschappen met adembenemende natuurlijke motieven resulteren in spannende, opvallende en ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.