- 22 oktober 2018
Herstructureringen bij Kemper moeten doelstellingen voor 2025 halen
Herstructureringen bij Kemper moeten doelstellingen voor 2025 halen Frederic Lanz nieuwe CEO Marketing en Sales Kemper legt de structurele basis voor haar ambitieuze groeistrategie. Daarvoor herstructureert de fabrikant van het afzuig- en filtratiesysteem zijn directie en breidt het aantal medewerkers uit. De reden hiervoor is de verdubbeling van de omzet in de afgelopen acht jaren. Frederic Lanz wordt vanaf 1 januari 2019 de nieuwe CEO Marketing en Sales en zal de nieuwe doelstellingen – de omzet met 50% verhogen – voor 2025 vormgeven. "Ik ben zeer gemotiveerd voor deze nieuwe uitdaging in een bedrijf met een pioniersgeest, baanbrekend portfolio en een sterk team", zegt Frederic Lanz. "De toekomst van de industrie ligt in de digitalisering. Het gaat er nu om het potentieel van de onderneming optimaal te benutten." De herstructurering van de directie is het gevolg van de bedrijfsontwikkeling van de afgelopen jaren en de ambitieuze bedrijfsdoelstellingen. Kemper heeft zijn ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.