naar top
Menu
Logo Print

Herstructureringen bij Kemper moeten doelstellingen voor 2025 halen

Frederic Lanz nieuwe CEO Marketing en Sales
magazine

Kemper legt de structurele basis voor haar ambitieuze groeistrategie. Daarvoor herstructureert de fabrikant van het afzuig- en filtratiesysteem zijn directie en breidt het aantal medewerkers uit. De reden hiervoor is de verdubbeling van de omzet in de afgelopen acht jaren. Frederic Lanz wordt vanaf 1 januari 2019 de nieuwe CEO Marketing en Sales en zal de nieuwe doelstellingen – de omzet met 50% verhogen – voor 2025 vormgeven. "Ik ben zeer gemotiveerd voor deze nieuwe uitdaging in een bedrijf met een pioniersgeest, baanbrekend portfolio en een sterk team", zegt Frederic Lanz. "De toekomst van de industrie ligt in de digitalisering. Het gaat er nu om het potentieel van de onderneming optimaal te benutten."
De herstructurering van de directie is het gevolg van de bedrijfsontwikkeling van de afgelopen jaren en de ambitieuze bedrijfsdoelstellingen. Kemper heeft zijn omzet sinds 2010 verdubbeld. De afgelopen twaalf maanden waren de beste in de geschiedenis van het bedrijf en 2018 wordt waarschijnlijk het meest succesvolle jaar in de geschiedenis van het bedrijf. “Het eigenlijke succes en de beoogde bedrijfsontwikkeling moet op één lijn liggen met die van de afgelopen jaren en zal enorme uitdagingen voor de onderneming en haar structuur met zich meebrengen”, zegt Björn Kemper, CEO van Kemper. Hij zal zich richten op de strategische ontwikkeling en wereldwijde uitbreiding van de Kemper Group.

KEMPER

KEMPER

+49256468137
-