naar top
Menu
Logo Print

MEWA geeft realtime service met tablets

Chauffeurs kunnen klanten nu sneller en persoonlijker bedienen
magazine

MEWA Textil-Management levert bedrijfstextiel aan haar klanten in heel Europa: van poetsdoeken en beschermingsmiddelen tot hygiëne- en businesskleding. Bij de overhandiging en klantenzorg ter plaatse gebruiken de meer dan 600 servicechauffeurs van MEWA multifunctionele tablets. De servicechauffeurs kunnen via een touchscreen of toetsenbord klantengegevens opvragen, maar ook richtlijnen over bestellingen of teruggaves doorgeven. Antoine Menheere, directeur MEWA België: “De optimale planning en uitvoering van onze rittentrajecten wordt ondersteund door software. Daarnaast beschikken onze chauffeurs, dankzij de tablets, ter plaatse over alle noodzakelijke klantengegevens. Ook kunnen ze de klantendienst in de lokale vestigingen informeren over de wensen van de klant, waardoor orderaanpassingen quasi in realtime aangepakt worden.” De bedrijven die een chauffeur op zijn traject bezoekt, staan op een elektronische rittenlijst die alle contactgegevens van de aanspreekpartner bij de klant én de klantendienst bevat. Zo kan hij terugvallen op uitgebreide informatie. Dankzij de tablets zijn servicechauffeurs, eens ter plaatse, helemaal op de hoogte van alle uitgewisselde data bij de klant en kunnen ze hun orders checken, beheren en bewerken. “En wanneer een klant snel een artikel uit de webshop wil bestellen, kan de servicechauffeur dat direct met zijn tablet afhandelen. Zo is het artikel binnen de 72 uur bij de klant”, besluit Antoine Menheere.

MEWA

MEWA

+3264230700
+3215451590